every things you need
 
 
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

 
دانلود نرم افزار استراحت و خواب sound sleep deluxe v2.7 برای گوشی های آندروید در دسترس شماست. این برنامه، به هنگام فعال شدن، 12 صدای طبیعی از محیط زیست موسیقی با فرکانس پایین پخش میکند که باعث ترشحاتی در مغز و احساس خواب آلودگی میشود. پس به کمک sound sleep deluxe یک خواب ساده و راحت داشته باشید. البته اگر در حالت هوشیاری کامل باشید، یعنی وسط روز، این نرم افزار هیچ تاثیری روی شما نخواهد داشت. بهترین زمان استفاده از این نرم افزار، شب و قبل از خواب می باشد.
 
sound sleep deluxe نرم افزار استراحت و خواب آندروید

 

 

 


ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 6:6 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

آموزش و نواختن گیتار توسط Strum Stage 1.4.1 – آیفون و آیپد

Strum Stage 1.4.1 یک اپلیکیشن بسیار جالب و قدرتمند برای آیفون و آیپد می باشد که شبیه ساز گیتار می باشد. توسط این برنامه می توانید مبانی نواختن گیتار را بیاموزید و درون موبایل یا تبلت تان گیتار بنوازید. این برنامه دارای تنظیمات مختلف ، صداهای متنوع ، کوک و … می باشد. برای اجرای Strum Stage نیازمند سیستم عامل iOS 3.1 و بالاتر می باشید. امیدواریم این برنامه مورد قبول شما کاربران دانلودها واقع شود.

 

Strum Stage 1.4.1 آموزش و نواختن گیتار توسط Strum Stage 1.4.1   آیفون و آیپد

 

 


مدیریت قدرتمند دانلود با iDownloadAll v2.6 – آیفون و آیپد

iDownloadAll شما را قادر می سازد تا با نهایت سرعت انواع فایل های آنلاین را از وب سایت های مختلف دانلود کنید و آن رو برروی آیفون و یا آیپد خود ذخیره کنید . این نسخه قابلیت مشاهده برخی از فرمت های رایج را نیز به شما می دهد . به طور همزمان قادر به دانلود از سرورهای مختلف خواهید بود و برنامه فایل های دریافت شده شما را در دسته بندی های مختلف ، مرتب می کند تا مدیریت بهتری برروی فایل های خود داشته باشید . همانند اکثر نرم افزارهای دانلود ، این دانلود منیجر نیز قابلیت مکث و از سرگیری در حین دانلود را به شما می دهد . برای استفاده از این App نیازمند سیستم عامل IOS هستید .

 

iDownloadAll مديريت قدرتمند دانلود با iDownloadAll v2.6   آيفون و آيپد

 

 


بررسی میزان استرس توسط Stress Doctor 1.0 – آیفون

Stress Doctor نرم افزاری بسیار جالب برای آیفون می باشد که توسط آن می توانید میزان استرس خود را در بازه های مختلف زمانی اندازه گیری نمایید. اساس کار این نرم افزار به این صورت است که شما انگشت تان را برای زمانی معین روی لنز دوربین قرار می دهید و برنامه بر اساس الگوریتم های خاص میزان استرس تان را اعلام می کند. برای اجرای Stress Doctor نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشید. 

 

Stress Doctor بررسی میزان استرس توسط Stress Doctor 1.0   آیفون

 


دانلود تقویم کاربردی Missing Calendar v4.7 – آیفون و آیپد

Missing Calendar یک تقویم کاربردی با امکانات متعدد می باشد که جایزه‌های زیادی از جمله سوم شدن به عنوان بهترین برنامه آلمانی را ازآن خود کرده است . با این برنامه می توانید تمام امور روزانه خود را برنامه ریزی کنید تا APP به صورت خودکار سروقت ، کارهایتان را به شما یادآوری کند . پیش بینی آب و هوا و تفسیر آن در سه روز آینده ، از جمله طلوع / غروب آفتاب ،‌ اضافه کردن یک مکان، GPS، مختصات و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند که برای اجرای آن نیازمند سیستم عامل iOS می باشید .

 

missing Calendar دانلود تقويم كاربردي Missing Calendar v4.7   آيفون و آيپد

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید